ELQS en Facebook

Catalanisme escolar: Colege Public de La Xara

Mos fan arribar per una ret social esta image, presa en el pati del Colege Public de La Xara (Alacant), a on per lo vist el professorat ha elaborat un bonic mural per a celebrar el 9 d´Octubre: NI UNA SENYERA VALENCIANA, tot ple de banderes quatribarrades aragoneses.


13 comentaris:

Chi home, pegueuli una poalà de pintura blava i tot arreglat.

Els pobrets no es que siguen catalanistes, es que el presupost no els aplegà pa comprar la pintura blava (se l'havien gastat en el dinar, berenar i sopar dels que anaren el dia de la "empastrada" (diada) a barsulona a lleparlos el cul.

P.D.: i el pardalet eixe que han pintat ¿qué es, una oroneta o batman? Mia que per no saber no saben ni dibuixar un rat penat/mossiguello

A vore, que no hu havia dit ans.
¿Que no vos deixen entrar a pegarli una passaeta de blau al mural?

Agarreu unes bufes (globos), els ompliu de pintura blava i desde fora els llanceu contra el mural. Voreu que bonico i naïf que queda tot.

no es menester que vos quedeu a que vos donen les gracies

La verdad que con unos politicos como el PP valenciano que vendieron a los valencianos por 30 monedas de votos al CIU, que se puede esperar que tener a la comunidad lleno de catalanismo ruinoso.
Menos mal que esto se les acabara pronto.
Un cordial saludo

La porteu clara , en Alacant som nacionalistes, murals com aquest esta ple , ja podeu comprar pintura blava que despres serem centenars els joves que anirem a esborrar la merda blava.
INDEPENDENCIA

JEJEJE en Alacant nacionalistes?????? voldràs dir catalanistes o espanyolistes perque n'hi ha que ser molt burro per a autodenominarse nacionaliste i defendre atra naciò (en el teu cas la catalana) o considerarla la mateixa bufff... si estudiares un poquet més de história sabries que el valencians hem tengut guerres en els catalans i no s'han considerat mai com a guerres civils perque mai han sigut lo mateix pero bo te deuen de haver menjat el cap perque no es comprén lo teu.
Per cert si volem la independència que vajen a fer la mà yo no tinc cap problema pero als valencians que no mos toquen el ous.

Els ous tels tocarem nosaltres, els altres Valencians que volem la independencia del Pais valencia i la unitat de la llengua , soc nacionaliste i defenc valencia el que nodefenc son als burros com tu que defensen Aspanya , jo tambe defenc les illes i catalunya del nord.
¡VISCA LA TERRA¡
BLAVEROS AL ZOO DE MURCIA

Noticias de ultima hora y de interes general, asi os va que ni en vuestro reino teneis representacion ,continuad asi nos lo poneis muy facil.
Porcierto el pueblo Valenciano dejo de existir en el mismo momento que quiso chuparle el culo al Estado español con la cancion
"por ofrenar nuevas glorias a España" .

Independència del Pais de que??? Ahhh gràcies per lo de burro venint d'algú que no sap que el nom históric sempre ha sigut Reyne de Valencia, que no sap que Valéncia, Catalunya i les Balears mai han sigut lo mateix i que tampoc sap quina es nostra senyera. Respecte a la unitat de llengua es la teua opinió yo no la vuic perque no pense canviar ma forma de parlar per a ferli el cul gros als catalanistes i mentrimentres no me demostren que ells mos dugueren la llengua en la vida acceptaré tal cosa. Per cert no als catalans del sud no els defens!!! Que no te cauen be el de Tarragona, si son molt majos.
En cuant a l'atre anònim a quien se lo ponemos fácil?? que yo sepa el catalanismo no ha mandado desde hace mucho pero mucho tiempo (desde el PSOE con Ciscar) así que no veo que te lo pongan muy fácil. En cuanto a chuparle el culo a España no lo veo así para mi todas las autonomias tienen su historia y todas podrían ser consideradas históricas y no tengo problemas en convivir con ninguna, si tu sí vota a un partido independentista (si reconoce serlo) yo si nos independizaramos no tendría ningún problema pero no por quererla voy a decir tonterias ni como "chuparle el culo a España" o "defenc les illes i catalunya del nord" o "con la canción 'por ofrenar nuevas glorias a España'" querrás decir el himno, ah por cierto si estuvieras más informado sabrías que el valencianismo no lo acepta y los sustituye por "baix els plecs de la nostra senyera" pero como hablais por hablar el lo que tiene.

Si el maestro serrano levantara la cabeza osdaria de ostias , pobre hombre que era adnostico i Valencianista que Blavero.
Menuda cagada mental que llevas ,por cierto cuando vallas a escribir antes de pulsar PUBLICAR aprieta VISTA PREVIA que no se te entiende nada de lo que quieres decir.

Li diu el mort al degollat jajaja, qué es "osdaria" y "adnostico" jajaja seguro que tú le das a vista previa???.
Encima tienes el lujo de decirme que tengo una cagada mental jajaja que no sabías que la música del himno de la comunidad valenciana fué compuesta por el maestro Serrano (para la exposición regional de 1909) pero la letra, tanto en valenciano como en castellano, fué escrita por Maximiliano Thous Orts posteriormente. Por tanto si lo que estás pretendiendo decir, por que no lo dejas nada claro, es que al cambiarle la letra al himno le va a sentar mal al maestro Serrano creo que has patinado, es lo que os suele pasar por hablar sin informaros.
¿Dime qué no entiendes y te lo explico?
Ahhh y sobre las guerras entre catalanes y valencianos no deciis nada... te repito yo para dejar de "chuparle el culo" a España para "chuparle el culo" a Catalunya me quedo como estoy.

Que guerras dices ? continua chupando el culo a España que en Valencia la paella i la corrupcion como en ningun sitio, menuda gentuza atajo de fascistoides.

Anónimo, para que lo entiendas, mientras tú quieras imponer al resto de valencianos un sentimiento artificial, te podremos llamar "fascista", pues, si no lo sabes, la inmensa mayoría de valencianos se siente "tan valenciano como español", según una encuesta. El "solo valenciano" no llega ni al 2%.

Che chiquet anònim... No val la pena pedre el temps en tu ya que el teu nivell intelectual per a tindre un discursió es penòs, sino repasat els teus comentaris aon soles fas que insultar a la gent que no pensa com tu i no pares de destilar un odi visceral a Espanya sin especificar el per qué. Yo deduixc que per mos llevaren el furs pero defendre una cosa no significa pedre el respete a les demés opninios ya que aixó sí que es ser un fasciste.
Pero bo allà tu ya som dos que t'ho diuen en bones maneres aixina que festheu mirar.

Publicar un comentario

Gracies per comentar l´articul. ¡Salutacions!