ELQS en Facebook

Sobre mosatros

La revista magazine ¨´Es Lo Que Som" respon a una inquietut naixcuda d´un grup de persones de l´entorn cultural i politic valencianiste: bloggers, articulistes, ments inquietes i inconformistes i, al fi i al cap, valencians de a peu en general.


Esperem arribar a ser pronte un referent en la divulgacio i difusio de l´ànima valenciana en sí mateixa, sense aditaments, manipulacions, obediencies ni filtres politics. Des de la veritat, l´independencia i l´orgull de ser valencians, que, ni més ni manco, ÉS LO QUE SOM.


Animeu-vos a colaborar en la construccio d´este weblog, fent-mos arribar qualsevol informacio, articul, event, noticia, iniciativa, o contingut historic o cultural que vullgau, sempre a la direccio de mail esloquesom@gmail.com


¡Gracies per visitar-mos!



11 comentaris:

Soy nacido en esta tierra, aprendí a hablar aquí, entiendo lo que me dicen y lo que yo digo es entendido con el mismo lenguaje. ¿Es posible que todo un pueblo de cinco millones de ciudadanos puedan estar equivocados y confundidos? ¿cual es nuestro mal? ¿por qué somos intervenidos por gente forastera? ¿por qué tanto interés en querer enseñarnos a hablar como ellos y a escribir como ellos? ¿por qué tanto interés en querer demostrar que somos los mismos? ¿si somos como ellos dicen iguales y los mismos, por qué yo no los entiendo cuando hablan, ni cuando escriben? Esta gente me dan miedo, me parecen a los de la película de los visitantes que se comían las ratas . Tengo miedo y ya se lo he dicho a mi mamá. Estos forasteros son raros, me dan miedo y no me fío de ellos.
Mi papá me a dicho que no me preocupe que él acabara con todos ellos. Porque son malos.

Como los vas a entender si eres castellanoparlante?? Pobre flipao..

¿Y que tendrá que ver ser castellanoparlante con entenderlo?. Menudo ignorante..........

Malos ? ... malo es quien miente, malo es quien no hace nada por conocer la verdad. Si, la verdad o por lo menos algo que se le aproxime, que podria ser lo que toda la gente que ha estudiado algo da como cierta.
Si, me refiero al 'idioma valenciano' solo sostenido por alguna gente que sin tener ningun concocimiento opinan. A pesar de que todos los que han indagado un poco en eso estan completamente de acuerdo en que es una variante castellanizada del catalan. Tanto os quereis diferenciar de ellos para considerarlos 'malos' ...
En fin, creo que deberiais meditar sobre se odio visceral a lo catalan y mas teniendo en cuenta que la mayor parte de los nacidos en esa tierra tenemos origenes catalanes ... si, asumid que Jaume I repoblo esa tierra con catalanes y algunos aragoneses y los catalanes nos dieron el idioma. Preguntad en Vinaros si se diferencia mucho el catalan del valenciano ...

jo crec que el problema ve dels austroungaros.... pero no ho veig clar.

Primera i principal, demanaria per favor que us ensenyareu a escriure ja no correctament, sinó tan sols un poc decentment, que aquest "blog" fa mal als ulls només de mirar-lo... SOBRE MOSATROS??????? Fins on jo se a tots els diccionaris s'escriu NOSALTRES (no mosatros).
La primera ja te la peguen amb el nom de la pagina, esLOquesom?????? fins on jo sé (i ho podeu buscar on vos done la gana) l'article "LO" no existeix, es EL. Un altra trallada que em passa pel cap: "politic VALENCIANISTE"??????????? JAJAJAJAJJAJAJA, no parla així ni el borratxo del poble ja, fins on jo se, el mínimament correcte seria "polític VALENCIANISTA".
Bé senyors i així em podria passar renglons i renglons i renglons pel que veig...
Una altra cosa que els voldria comentar, es que per favor, ja que es molesten en redactar aquesta mena d'escrits que publiquen ací, com a mínim tinguen la decència (més que res per la vergonya que puguen passar vostés) de informar-se un poc abans de escriure res i estudiar-se un poc la historia i sobre allò que van a escriure, perquè acabaran donant-se compte de que moltes d'aquelles coses que escriuen acaben vostés per no tenir raó...
En definitiva, i mira que he escorcollat ben poc aquesta pagina, després de la poca lectura que he fet i del que he vist, arribe a la conclusió que, en compte de ser aquesta pàgina, una pàgina seriosa i amb coses amb una base i un trellat per davant, és una pàgina escrita per uns ignorants que, més que persones civilitzades i cultes, semblen analfabets reprimits frustrats, que ni tan sols per a fer el que fan es molesten en aprendre abans a escriure mínimament correcte, informar-se sobre les bases i la defensa d'allò que escriuen i difamen, i en definitiva de construir una cosa que almenys a primera vista no faça tancar la pagina per no tornar-la a obrir mai més.
AÇÒ MÉS QUE UN BLOG, SEMBLA UN CIRC DE MICOS BOTANT I FENT ALDARULL!!!
JAJAJAJAJJAJA
Xe, però no us preocupeu, estic ben segur que com a mínim al món de la comèdia teniu futur, AIXÒ GARANTITZAT.

I per tal de que no em puguen tirar per cara que no ho entenen, els ho escric també en Castellà, que també el se escriure:

Primera y principal, pediría por favor que os enseñarais a escribir ya no correctamente, si no tan sólo un poco decentemente, que en este "blog" duelen los ojos sólo con mirarlo... SOBRE MOSATROS??????? Hasta donde yo se en todos los diccionarios se escribe NOSALTRES (no mosatros).
La primera ya te la pegan con el nombre de la pagina, esLOquesom?????? hasta donde yo sé (y lo podéis buscar donde os de la gana) el artículo "LO" no existe, es "EL". Otro perdigonazo que me pasa por la cabeza: "politic VALENCIANISTE"??????????? JAJAJAJAJJAJAJA, no habla así ni el borracho del pueblo ya, hasta donde yo se, lo mínimamente correcto sería "polític VALENCIANISTA".
Bien señores y así me podría pasar parrafos y parrafos y parrafos por lo que veo...
Otra cosa que les querría comentar, es que por favor, puesto que se molestan en redactar este tipo de escritos que publican aquí, como mínimo tengan la decencia (más que nada por la vergüenza que puedan pasar ustedes) de informarse un poco antes de escribir nada y estudiarse un poco la historia y sobre aquello que van a escribir, porque acabarán dándose cuente de que muchas de aquellas cosas sobre las que escriben acaban ustedes por no tener razón...
En definitiva, y mira que he indagado bien poco esta pagina, después de la poca lectura que he hecho y de lo que he visto, llego a la conclusión de que, en vez de ser esta página, una página seria y con cosas con una base y un sentido por delante, es una página escrita por unos ignorantes que, más que personas civilizadas y cultas, parecen analfabetos reprimidos frustrados, que ni siquiera para hacer lo que hacen se molestan en aprender antes a escribir mínimamente correcto, informarse sobre las bases y la defensa de aquello que escriben y difaman, y en definitiva de construir una cosa que al menos a primera vista no haga cerrar la pagina para no volverla a abrir nunca más.
ESTO MÁS QUE UN BLOG, PARECE UN CIRCO DE MONOS SALTANDO Y ARMANDO ALBOROTO!!!
JAJAJAJAJJAJA
Ey! pero no se preocupen, estoy mas que seguro que al mundo de la comedia tienen futuro, ESO GARANTIZADO.

Xe, per als creadors d'esta pàgina, arretireu-se, sería el més coherent que podrieu fer. Deixeu de fer articles sense fonaments i de temes dels quals no en teniu ni idea. No pergueu el temps aixina, de veritat. És un consell.

Anem per punts:
1. El valencià, ¿variant castellanisada del català? Flipant fins a on pot arribar les tonteries de la gent.
2. No sé quin valenciaparlant diu "nosaltres", un arcaisme del sigle XIV, pero yo no ho he escoltat mai.
3. El "lo" existix en valencià, des de Martorell.
4. El valencià utilisa el sufix -iste/-ista, per a diferenciar el gènero.

Vosatros sí que pareixeu un circ, que no sabeu argumentar més que intentant ridiculisar les formes de pensar diferents, pero els únics que quedeu en ridícul sou vosatros, en les vostres
teories basades en falsetats històriques i manipulacions descarades. Si tant vos molesta que opinem, aneu-vos al racocatalà, que allí està ple de gent intolerant com vosatros.

Escriviu bé, i si pot ser fonamentat, que açò es patètic. Teniu molta tonteria damunt.

Exemples que lliges i escoltes per ahí: Vosatros, mosatros, gafes, desarrollament, lo, pronte, articul, naixcuda. Un nou idioma.
La mentalitat reaccionària d'alguns/es valencians/es on per rancor i diferenciar-se del català (que mai ho entendré, és perdre el temps, el català és el català i el valencià és el valencià. No hi ha necessitat seguir amb el debat del catalanisme), s'inventen un nou idioma per a fotre i desequilibrar el benestar de la comunitat. Bravo!
SOM VALENCIANS, MAI CATALANS. Felicitats, creia que venien a envair-nos. Quin esglai!

Publicar un comentario

Gracies per comentar l´articul. ¡Salutacions!